Regulamin pralni
Przed oddaniem odzieży i dywanów do naszej Pralni prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi warunkami świadczenia usług.
- Pralnia przyjmuje do prania odzież posiadającą wyraźne oznaczenia producenta co do sposobu prania i konserwacji. Odzież nie posiadającą w/w oznakowań przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność Klienta w oparciu o złożone pisemne oświadczenie.
- Usługę czyszczenia dywanów dokonujemy niezależnie od rodzaju materiału. Klient zobowiązany jest poinformować o ewentualnych uszkodzeniach oraz występujących plamach. Termin wykonania usługi do 7 dni.
- Wysokość opłat z tytułu świadczonych przez Pralnię usług określa pracownik w chwili przyjmowania zlecenia w oparciu o cennik, rozmiar odzieży i stopień zabrudzenia.
- Usługa płatna jest z góry ( z wyjątkiem maglowania)
- Maglowanie rozliczane jest po zważeniu suchych rzeczy po procesie maglowania.
- Każda usługa dokumentowana jest: paragonem fiskalnym i indywidualnym znacznikiem przypisanym każdej sztuce odzieży bądź dywanu, maglowanie żetonem - stanowiących zarazem dowód przyjęcia zlecenia usługi przez Pralnię.
- Wydawanie rzeczy po czyszczeniu następuje wyłącznie na podstawie w/w dowodów przyjęcia
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie prania odzieży niewłaściwie oznakowanej przez producenta symbolem „P” lub „A” , a posiadającej w swoim składzie składniki nie nadające się do czyszczenia chemicznego.
- W razie stwierdzenia, iż guziki, klamry, zamki i inne elementy pasmanteryjne są wrażliwe na stosowane środki chemiczne, Pracownik Pralni poinformuje o tym fakcie Klienta, który może zrezygnować z wykonania usługi, bądź zażądać jej wykonania po uprzednim odpruciu tych elementów.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za:
- klamry, guziki, zamki, aplikacje;
- odklejoną fizelinę;
- wady ukryte materiału.
- Klient winien sprawdzić kieszenie, wskazać ewentualne plamy oraz określić ich pochodzenie, wskazać rozdarcia i dziurki.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z garderoby po jednorazowym praniu, gdy plamy były stare lub uprzednio zapierane.
- Pralnia nie gwarantuje pełnego rezultatu czyszczenia dywanów uprzednio zabrudzonych odchodami zwierząt, trwałymi odkształceniami włosa (runa), bądź przypaleniami powierzchni oraz starymi plamami.
- Klient jest upoważniony i zobowiązany do dokonania oględzin odbieranej odzieży lub dywanów, celem stwierdzenia czy usługa została wykonana należycie.
- W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odzieży czy dywanu w wyniku wadliwego wykonania usługi Klient ma prawo złożyć reklamację. Eko Pralnia Inter Serwis wykupiła na taką okoliczność polisę ubezpieczeniową OC w Towarzystwie Ubezpieczeniowym.
- Reklamacje winny być zgłaszane przy odbiorze, a reklamowana rzecz na czas rozpatrzenia reklamacji ma pozostać w depozycie Pralni.
- Zgłoszenie reklamacji Klienta przyjmuje się na piśmie na formularzu, którego kserokopię otrzymuje Klient. W przypadku nie uznania reklamacji przez Pralnię Klient otrzymuje nr polisy ubezpieczeniowej OC i tam zgłasza swoje roszczenia. Rozpatrzenie reklamacji winno nastąpić w okresie do 30 dni do dnia jej zgłoszenia.
- W przypadku nie odebrania odzieży przez Klienta w okresie 18 miesięcy od daty jej oddania do Pralni, odzież zostanie przekazana Pozarządowym Instytucjom Charytatywnym.